WALKA
Walka jest bardzo ważnym aspektem gry, kreuje ona naszą postać. Ten punkt został stworzony po to, aby wiedzieć jak walczyć i co niesie ze sobą walka. Regulamin walk jest zapisany w wątku 'Walki' i warto go przeczytać - jak każdy zresztą regulamin.
JAK WALCZYĆ?
- Walczymy do tej pory, aż któraś ze stron się podda, umrze, lub strony zadecydują remis.
- O interwencje sędziego prosimy tylko wtedy, gdy sytuacja w walce będzie niejasna.
- Są trzy rodzaje walk: zwykła, treningowa i turniejowa.
- W walkach treningowych nie można zabijać.
- Możemy używać wszystkiego, co ma się pod ręką, z tym wyjątkiem, że w walkach treningowych nie można używać 3 levelu ducha.
- Nie kłócimy się o pierdoły - jeśli ma tak być to dajmy do oceny MG.
CO NIESIE ZA SOBĄ WALKA
- Po walce przegranej walce zwykłej i turniejowej my trafiamy do szpitala, nasz duch nadal jest przy nas.
- Za wygraną walkę otrzymujemy 25 exp, za przegraną 5 exp, za remis 15 exp, za treningową 15 exp.
- Za wygraną walkę otrzymujemy + 3 pkt do statystyk, za przegraną 1, za remis 2, za treningową 2.
- Za każdą walkę otrzymujemy 20 G + 50 za wygraną walkę.
- Za każdą walkę duch otrzymuje: wygrana - 1000 Reiyoku, przegrana - 200 Reiyoku, remis - 500 reiyoku. Natomiast shaman otrzymuje tyle furyoku.
Offline